Social Media kanały społecznościowe

Serwisy społecznościowe – potęga reklamowa ostatnich lat, w szczególności w handlu i usługach dla klientów detalicznych.
W Polsce pionierami są: Facebook, Youtube, Instagram. Zaraz za nim stoją: Twitter (obecnie najlepiej sprawdza się u polityków, blogerów i showman’ów), Google+, Pinterest, Snapchat.
Coraz popularniejsze zaczynają być również systemy blogowe typu Bloglovin, Blogger czy Tumbrl. Ostatnie wykorzystywane są do budowania prestiżu marki oraz służą jako systemy opiniotwórcze. Dla każdego rodzaju branży wartościowe i efektywne są inne kanały social media – warto to brać pod uwagę, planując swoje social media.

Obecnie zajmuję się głównie fanpage’ami na Facebooku – na życzenie klienta również jest możliwe zaplanowanie całej strategi social i jej wdrożenie oraz prowadzenie jej w jak najbardziej efektywny sposób.
Dysponuję fanpagami pomocniczymi do realizacji kampanii social w dziedzinie mody o targecie międzynarodowym i młodzieżowym.
Poniżej znajduje się kilka przykładów fanpage’y stworzonych w styczniu 2014 w sposób naturalny, z aktywnymi oraz realnymi fanami. Nie były również wspierane reklamami sponsorowanymi.
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jest to niewielka ilość, jednak zaznaczam, że nie prowadzę tzw. farm fanów i dbam o to, by fanapage były aktywne, a treści na nich ciekawe, a co za tym idzie miały jak największe zasięgi, co daje rzeczywiste przełożenie na potencjalne sprzedaże czy aktywności na innych fanpage’ach.

 

PRZYKŁADY REALIZACJI Z LAT 2014-2016